Merak Ediyorum!

Merak ediyorum, sende beni merak ediyor musun?
Herhangi bir saatte, herhangi bir ruh haliyle, can sıkıntısından sarıldığın televizyon kumandasıyla kanalları zaplarken, adımın geçtiği bir diziye rastlamıyor musun?
Ben sana çok rastladım, ağlayacak gibi oldum her seferinde..
Ağladım da, sen ağlama... 
Kaç gün oldu görüşmeyeli, saydın mı?
ben 21'de tıkandım...
Unutmadan, sana gel diyecek kadar aciz bir haldeyim.
(gel)...
Dışarı bile çıkmıyorum uzun zamandır.
Markete annem, ufak kardeşim gidiyor..Yanlış sigaradan alıyorlar her seferinde.. ama olsun, sen yokken yaktığım her sigara, marlboro gibi siniyor içime..
Marlboro'da ki ''r'' kadar önemsiz yani markası..
Balkona çıkıp sokağı seyrediyorum sık, sık..
Sokağın başında elinde bir şişe şarap, tek dal sönük sigarayla bağıran deli çekiyor dikkatimi.
Diyor ki;
''Ey terk edilenler, muhtaç olduğunuz kudret, yalnızca bir kişinin dudaklarından çıkacak 2 kelime, 1 cümle, 13 harfden ibarettir..
Ve bu hiç bir zaman olmayacak!
Ne duruyorsunuz öyleyse, intihar edin...
Ve ekliyor;
Merak ettiğinizin aklının ucundan bile geçmiyorsunuz, emin olun canı hiç sıkılmıyordur, bu sebepten televizyon da izlemez.
Zaten adınız bile güzel değildir sizin, dizide geçmez..
Ama ağladığı olmuştur, sevinçten..
Değil görüşmediğiniz günleri saymayı, gittiği gün ki tek bir saati bile saymamıştır o.
Acizliğiniz, onları yalnızca yüceltir.
Hem baksanıza, anneniz, ufak kardeşiniz, onlar bile umursamıyor artık sizleri.. Sigara hep farklı farklı, gazetelerde ki haberlerse her gün aynı..''
Sonra birden sigarasını kırıp attı deli, şarap şişesinden dolu dolu son bir yudum aldıktan sonra tüm hiddeti ve öfkesiyle haykırdı;
''Ne duruyorsunuz öyleyse?
- Ben intihar ediyorum, sizde edin!''

Bu blogdaki popüler yayınlar

hep çirkin

nerden başlasam..

özetle..